Sînziene

Mi-a bătut primăvara în geam

Posted on: March 8, 2016

MUZICA: GEORGE GRIGORIU
TEXT: ANDREEA ANDREI

Mi-a bătut primăvara în geam,
În zori de zi luminoasă,
Am deschis fereastra cât mai larg,
Să intre soarele în casă.
Și-a venit vesel cum îl stim,
Aducând cu el numai zâmbet.

Mi-a bătut primăvara în geam,
Și-a rămas la mine în suflet.
Mi-a bătut primăvara în geam,
Și-a rămas la mine în suflet.

Refren
Nu stiu daca-i iarna
De-i ploaie sau de-i vant
Stiu un singur lucru, un singur lucru
Si de accea cant

Mi-a bătut primăvara în geam,
În zori de zi luminoasă,
Am deschis fereastra cât mai larg,
Să intre soarele în casă.
Și-a venit vesel cum îl stim,
Aducând cu el numai zâmbet.

Mi-a bătut primăvara în geam,
Și-a rămas la mine în suflet.
Mi-a bătut primăvara în geam,
Și-a rămas la mine în suflet.

Refren
Cântecul acesta
Pe care l-am cântat,
Va aduce doar primavara
Celui ce l-a invatat.

Leave a Reply

Categories

