Sînziene

De ziua ta mămico

Posted on: October 15, 2015

Am vrut să-ți culeg o floare,
Un ghiocel frumos,
Dar până la urmă moare
Și cui e de folos?

Refren:
De ziua ta, mămico,
În dar ți-am adus inima
Și crede-mă, mămico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut să-ți culeg steluțe,
Să-ți fac un frumos colier,
Dar cine nu știe oare
Ca în zori steluțele pier?

Refren:
De ziua ta, mămico,
În dar ți-am adus inima
Și crede-mă, mămico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Am vrut să-ți culeg o rază
S-o prind în păr,
Dar tu strălucești mai tare
De dragoste și dor.

Refren:
De ziua ta, mămico,
În dar ți-am adus inima
Și crede-mă, mămico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Leave a Reply

Categories

