Sînziene

Micul prinț

Posted on: April 15, 2014

de Nina Cassian

Elogiul candorii

Stiu sa intreb
Despre miei, despre flori.
Odata-ntr-o padure
Am sarutat un izvor.

Stiu ce uimita-i
Culoarea albastra.
Am o gradina
Si o fereastra.

Mai am si o carte
Foarte subtire
In care nu-ncape
Decat o iubire.

Pot sa-mi iau locul
Langa tine, pe stea ?

– Da, spuse printul
Esti prietena mea.

Cercul poeților dispăruți

Fragila, casabila si plina de har: Despre Nina Cassian (1924-2014)

Nina Cassian, Exiled Romanian Poet, Dies at 89

Romanian poet, dissident Nina Cassian dies

Leave a Reply

Categories

