Sînziene

Familia noastra muzicală

Posted on: August 21, 2010

Familia noastra muzicală,
Noi suntem muzicanţi de soi,
Cântăm din zori şi pâna-n seară,
Ca nişte doage de butoi!

Cântă din gura mama,
Iar tata la trombon,
Bunica la vioară,
Bunicul, saxofon.

Iar sora mea Ancuţa
Cântă cu muzicuţa,
Iar eu sentimental,
O doina din caval.

1 Response to "Familia noastra muzicală"

Familia noastra-i muzicala.
Noi suntem cantareti de soi.
Cantam din zori si pana-n seara
Ca niste doage de butoi:
Canta din gura mama,
Iar tata la trombon.
Bunica la vioara,
Bunicul saxofon.
Sora mea Ancuta
Canta cu muzicuta,
Iar eu sentimental
O doina la caval…
Hei!
Hata, hata, tralala,
Hata, hata, tralala,
Hata, hata, tralala,
Hata, tralala!

Cantam din zori si pana-n seara,
Iar proprietarul suparat,
A chemat militienii
Si la inchisoare ne-au bagat:
Canta din gura mama,
Iar tata la trombon.
Bunica la vioara,
Bunicul saxofon.
Sora mea Ancuta
Canta cu muzicuta,
Iar eu sentimental
O doina la caval…
Hei!
Hata, hata, tralala,
Hata, hata, tralala,
Hata, hata, tralala,
Hata, tralala!

Cand am iesit din inchisoare,
Ne-am dus la un local “de soi”.
Familia noastra muzicala
Sedea calare pe butoi:
Si bea mastica mama,
Iar tata bea cotnari.
Bunica tuica fiarta,
Bunicul murfatlar.
Sora mea Ancuta
Pilea si ea draguta,
Iar eu sentimental
Pahar dupa pahar…
Hei!
Hata, hata, tralala,
Hata, hata, tralala,
Hata, hata, tralala,
Hata, tralala!

Leave a Reply

Categories

