Sînziene

Rime cu numere…

Posted on: January 23, 2009

… in română şi engleză. Şi o mică ghicitoare cu numere şi animale.
Download: animatica.pdf
Traducere engleză: Animatics, animatics.pdf

Un melc codobelc
Scoate coarne boureşti

Două raţe crăcănate
Astea cică-s vaci cu lapte

Trei iezi cucuieţi
Uşa mamei descuieţi!

Patru cai
Ce trăgeau de un tramvai

Cinci arici pogonici
Din beteală de arnici

Şase viermi de mătase
Care împletesc la plase

Şapte pureci pe-un picior
Noapte bună, somn uşor

Opt pisici pis-pis-pis
Le-am visat azi noapte-n vis

Nouă câini cu părul creţ
Fură raţe din coteţ

Zece oi la numărat
Mi-am luat traista şi-am plecat

Dar întâi o întrebare
Câte animale-s oare?

2 Responses to "Rime cu numere…"

unu:e nebunu’;doi:sunt doi boi;trei:baba la bordei;patru:ai pe dinti tartru;cinci:ai pe casa un arici;sase:rochia este de matase;sapte:dimineata eu beau lapte;opt:cozonacul este copt;noua:in gradina este roua;zece:apa-i rece.ce ziceti?a?e misto?

Multumim frumos🙂

Leave a Reply

Categories

